Miloš Vaculík, Měrovice nad Hanou 134, 75201 Kojetín, tel: 608 936 315, e-mail: vaculik.milos@centrum.cz

ASK 18 - rozpětí 5m, délka 2,2m, váha 6,6kg
Měřítko 1:3,2
FOKA 4 - rozpětí 5m, délka 2,23m, váha 5,4kg
Měřítko 1:3 Projekt FOKY vznikl v polském plachtařském zkušebním ústavu na základě konkurzu
na vysokovýkonný větroň standardní třídy z roku 1960.
Z hnízda několika prototypů se do sériové výroby v roce 1964 dostal typ označený SZD-24-4-A
CHRISTEN EAGLE - rozp 1,56m, délka 1,44m, váha 4,3kg, motor 15ccm
Měřítko 1:4
Blaník L23 - rozpětí 5m, délka 1,7m, váha 6,3kg
Měřítko 1:3,2 Model klasické konstrukce postavený podle zvětšeného a upraveného plánku p.Fary.
Povrchová úprava je provedena podle prospektu LETu Kunovice určeného pro piloty Royal Air Force
k rekreačnímu polétání.
ORLICE VSB66 - rozpětí 5m, délka 2,33m, váha 6,8kg
Měřítko 1:3 Model klasické konstrukce, ale co se letových vlastností týče - pěkná mrcha.
DÉMANT VSM40 - rozpětí 5m, délka 2,15m, váha 6,8kg
Měřítko 1:3
VSO 10 - rozpětí 6m, délka 2,84m, váha 8,5kg
Měřítko 1:2,5 Model je klasické konstrukce. Skutečný větroň s imatrikulací OK-044 byl třetí prototyp. Po zalétání
byl předán do aeroklubu Vysoké Mýto, kde létal až do roku 2002.
ORLÍK II - rozpětí 6,m, délka 2,9m, váha 9,2g
Měřítko 1:2,5 Model klasické konstrukce postavený podle o 100% zvětšeného plánku p.Fary, potah Oracover.
Stavba trvala 1 rok. Byl to můj první model určený pro aerovleky.
Vlečnou byl Piper o rozpětí 4m kolegy p. Daňka z Kojetína.
ZLIN Z126 - rozpětí 2,58m, délka 1,94m, letová hmotnost 8,5kg
Měřítko 1:4,2 Model klasické konstrukce, postavený podle zvětšeného a upraveného plánku p. Fary.
Skutečný Z126 létá dodnes v aeroklubu Chotěboř.
ZLIN-VII AKELA - rozpětí 4,8m, délka 2,13m, váha 4,95kg
Měřítko 1:3,3 Skutečný větroň Z-VII byl stavěn pro I. národní soutěž plachtařů na Rané 1934. Se stavbou bylo započato 10.7. a 12.8.1934 byl zalétán ve vleku za motorovým letadlem pilotem Seluckým.
konstrukce: ing. Oskar Mayer, stavba: Dílny MLL, Zlín